יום ראשון, 17 במאי 2015

הפטור למוסדות חרדים מתקנות הנגישות

בעקבות התקיפה של לינוי בר גפן משקפת הומניות מזויפת:

החישוב לא כולל את ההסעות ואת עלות ההחלפה של הקרוונים כך שחלקה של המדינה לפי כללי התקצוב יגיע למיליארד שקלים שייפרסו (בהנחה שאכן יעמדו בתכנית המקורית) על פני חמש שנים גם לאחר התחשבות בתרומות הפרטיות. למותר לציין שאני בהחלט נוטה להאשים את הציבור החרדי שאפילו בתקופת כהונתו של יאיר לפיד לא טרח להציף את הנושא על פני השטח ולהוריד את הקיצוץ. התחרות לגבי מי אחראי יותר לביזיון היא קשה, למרבה הצער, זאת לא תוצאה של הבחירות האחרונות.

בראייה צינית ההחלטה היא התקדמות. קודם לא רק שלא הקצו כסף לעניין אלא שאף אחד לא טרח אפילו לדבר על זה - פתאום כולם נזכרים שוואלה בישיבות אין נגישות וגם אין תקציב לנגישות, אף על פי שבתור מוסד ציבורי המדינה אמורה להעביר כסף. עכשיו הסיכוי להעברת הכסף גדל פלאים, כך שלמרבה ההפתעה צריך כנראה לברך על ההחלטה ולקוות לימים בהם לא יהיה צורך בתרגיל כזה.

מאיפה לינוי רוצה שהחרדים יקחו את הכסף? זאת השאלה היחידה שנראית לי רלוונטית. האם היא מוכנה להגדיל את תקציב הישיבות במאתיים מיליון שקל בשביל זה? אם כן, חבל שהיא לא אמרה; אם לא, מאיפה יגיע הכסף?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אין פרטנר וזאת אכן בעיה חמורה

להרבה אנשים העניין הזה מרגיש רע - זה לא משום שהם רעים, אלא מכיוון שהמצב אכן רע. המצב שבו הרוב המוחלט של הפלסטינים רוצים להרוג את היהודים הוא...