יום שישי, 20 בספטמבר 2019

למה טעיתי בנושא ישראל ביתנו

אני יודע שזה לא מקובל במקומותינו, אבל בכל זאת אני רואה צורך להסביר למה בניגוד לתחזית המקורית שלי העיתונאים צדקו והמפלגה עלתה בחצי:
א. ההתמקדות של מר"צ בעניינים אחרים
ב. ההתאפקות של החרדים כלפי הציבור החילוני
ג. ההחלטה של נתניהו שלא לשרוף את הגשרים לליברמן
ד. אי ירידת אחוז ההצבעה
ה. הפרישה של זהות תוך חבירה לליכוד
אני הנחתי שמספיק ששלוש מהאפשרויות הללו לא יתממשו (השישית - שכחול לבן לא יתקפו את ישראל ביתנו התממשה) בשביל שהמפלגה לא תגדל ואולי לא תעבור את אחוז החסימה.
אני מודה שאפילו במקומותינו, הציניות שליברמן הפגין הפעם הייתה חריגה, אבל מתברר כי יש לה ביקוש. לצערי, פירוש הדבר הוא שבפעם הבאה יהיה יותר גרוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אחד ביום בפרק ראשון של היסטוריה אלטרנטיבית

לאחר שיקול דעת מעמיק החלטתי שהפרק  אחד ביום: מי יציל את המשטרה?  פשוט מייצג היסטוריה אלטרנטיבית. אני רק מופתע מכך שלא מזהירים את המאזינים ומ...