יום רביעי, 30 ביולי 2014

העזתיים מתנהגים כך בגלל "הנסיבות"!?

מי שמתרץ את ההתנהגות של הפלסטינים ככזו שנובעת רק מה"נסיבות" כופר באנושיות שלהם. אנחנו שולחים ובצדק אנשים בגירים שחושבים שאלוהים מדבר אליהם ואומר להם לרצוח מישהו אל בית המשוגעים. מיליון וחצי אנשים בעזה אינם פסיכיים ולכן אין אפשרות לקבל טענה כזאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

דיפלומטיה של דה-לגיטימציה - חלק ג׳

5. אין פירושו של דבר שכל אחד בישראל הוא שוחר שלום, מתון או מונחה על ידי אידיאלים אוניברסליים. ישנם קיצונים וניצים שעמדותיהם נדחות בתוקף על י...