יום שלישי, 26 באוגוסט 2014

ישראל ביתנו נגד הערבית

בעקבות הצעת חוק: לבטל את מעמדה של הערבית כשפה רשמית בישראל:

הקטע המשונה באמת בהצהרת החוק הזה היא שלמעשה היא לא משנה כלום, אולי אפילו תגדיל את אפשרויות השימוש בערבית - היא קובעת את זכותו של אדם להשתמש בשפתו במקום ציבורי, דבר שהסעיף הנוכחי לא מזכיר במפורש. אני מסכים שההצעה לאומנית, אבל האלמנט העיקרי בה הוא הטיפשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

דיפלומטיה של דה-לגיטימציה - חלק ג׳

5. אין פירושו של דבר שכל אחד בישראל הוא שוחר שלום, מתון או מונחה על ידי אידיאלים אוניברסליים. ישנם קיצונים וניצים שעמדותיהם נדחות בתוקף על י...