יום שישי, 1 באוגוסט 2014

אמנון אברמוביץ'

מי יכול להסביר לי מה הקשר בין פציעתו של אברמוביץ' למתקפות כנגדו? מי שטורח לקרוא את ההיסטוריה מגלה שגיבור המלחמה הראשונה עשוי בהחלט להיות הבוגד בבאה. נכון שאמבורמביץ' קשקשן ולא בוגד אבל הקשר בין הדברים פשוט לא קיים, לא לטובה ולא לרעה.
 
קשה לי להבין למה השמאל רואה צורך להעלות באוב את הלחימה של אברמוביץ' במלחמת יום כיפור כשאין לעניין כל קשר לטובה או לרעה לסיפור.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

דיפלומטיה של דה-לגיטימציה - חלק ג׳

5. אין פירושו של דבר שכל אחד בישראל הוא שוחר שלום, מתון או מונחה על ידי אידיאלים אוניברסליים. ישנם קיצונים וניצים שעמדותיהם נדחות בתוקף על י...