יום שלישי, 2 בספטמבר 2014

הדרישה לרישום אחים על קבר בבית קברות צבאי

לצערי, אני חייב להודות שיש הגיון בעמדת המדינה באופן עקרוני. לחלק מההורים השכולים יש נטייה אימפריליסטית, הם משתלטים על חלק גדול מבית הקברות. לכן השאלה פה היא עניין של גבול - היכן עובר הגבול שבו יש להגביל את המשפחות והאם הוא משתנה בהתאם למיקום בית הקברות - בחלק מאלו במרכז קוברים רק חיילים כי אין מקום לאזרחים? לדעתי הכנסת רשימת האחים איננה דרישה מוגזמת וניתנת ליישום בכל מקום כך שאין סיבה להגביל אותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מדוע הפסד פוליטי קובע יותר מניצחון בשדה הקרב

מזכר ההבנות עם ארה״ב הוא הסיבה לכך שאיראן ניצחה במלחמה, ללא קשר למה שהממשל האמריקאי מנסה לטעון. כאשר צד אחד, ובמיוחד מעצמה גדולה, נכנע – הצד...