יום שבת, 11 באוקטובר 2014

ישראל ירתה השבוע פצצות מצרר לעבר לבנון - באמת?

הדיווח התקשורתי לא נכון, האו"ם פשוט לא טען זאת, אני מחפש מישהו שיש לו קישור להודעה באתר יונפי"ל? למיטב ידיעתי הם פרסמו הכחשה לידיעה.

הידיעה הסנציונית מופיעה בענק, ההכחשה לא נחשבת ראויה אפילו לידיעה משלה ולכן מופיעה (ב-Ynet) בתחתית איזו ידיעה על עימות דעא"ש-חיזבאללה. זאת הסיבה למה ביקשתי למצוא את הידיעה ביונפי"ל ולא את ההכחשה בתקשורת - הסיכויים למצוא את ההכחשה באמצעות גוגל קלושים (ומכיוון שלא שמרתי לינק לידיעה הנ"ל ב-Ynet, גם שלי)

אני לא מצפה שיאמינו לי, אלא להיפך, שלא יאמינו לטענות על דיווח של יוניפי"ל בלי לבדוק שאכן היה כזה. זה אגב נכון לכל דיווח שרואים ובמיוחד לאלו הקשורים באו"ם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

האו״ם איננו נייטרלי

בכל פעם שאני נתקל במשהו פוגע, אותה שאלה עולה לי לראש: האם זה היה בכוונה? התשובה היא בדרך כלל "זה מורכב". לצערי, הדוח של האו"ם...