יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

אי בקשת האזרחות על ידי תושבי מזרח ירושלים

הובהר לערביי מזרח ירושלים שמי שיקבל אזרחות ישראלית דמו בראשו. בשל סיבות היסטוריות יש מעט מאוד דברים שתושבי קבע לא זכאים לעשות במדינת ישראל, לבחור לכנסת פחות או יותר, כך שהערבים במזרח י-ם לא בדיוק חשים צורך דחוף לקבל אזרחות.

הם מקבלים תעודת מעבר, הם עדיין הם יכולים לצאת ולהיכנס באופן חופשי (פרט לבירוקרטיה הכרוכה בעניין שהיא רבה יותר) ואכן עושים זאת. אם הם עוזבים את המדינה ליותר מכמה שנים, הם אכן יכולים להיתקל במצב שדורשים לשלול להם את התושבות, כל עוד הם במדינה ולא מהגרים ממנה - אין להם בעיה משמעותית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מדוע הפסד פוליטי קובע יותר מניצחון בשדה הקרב

מזכר ההבנות עם ארה״ב הוא הסיבה לכך שאיראן ניצחה במלחמה, ללא קשר למה שהממשל האמריקאי מנסה לטעון. כאשר צד אחד, ובמיוחד מעצמה גדולה, נכנע – הצד...