יום שלישי, 10 בפברואר 2015

הארץ נגד ישראל היום

במקרה שתהיתם למה הארץ פתאום נזכרו לצרוח שישראל היום הם לא בסדר - גם כאן מדובר בעניין כלכלי, הם בוכים על הכסף שהולך. למעשה הארץ היה על סף פשיטת רגל והשיתוף במשאבים (הדפסה וחלוקה) הציל אותו. אבל כמובן, ישראל היום הורס את התקשורת הישראלית - לא?
 
לא הגיע לי העיתון ביומיים האחרונים וכשהתקשרתי קיבלתי הודעה אוטומטית שהעניין הוא עקב שינויים בחלוקה. לפי הפרסומים הקודמים בישראל היום, הם חיפשו מחלקים כחלק מהמעבר שלהם לחלוקה עצמאית.
 
למי שטוען כי הארץ הוא עיתון רציני - הוא  מוזמן למצוא לי בכל המתקפות שהיו שם בימים האחרונים על ישראל היום את אזכור העובדה שישראל היום התקדם עוד צעד בהפרדת ההפצה שלו מזו של הארץ ובכך פגע בו כלכלית; איכשהו יש לי הרגשה עמומה שהגילוי הנאות בנושא הזה לא יימצא.

הכתבות הכלכליות החיוביות על נתניהו הן חלק מההטיה - אני לא מצאתי את הכתבות השליליות על המדיניות הכלכלית של נתניהו (לא החברתית, הכלכלית). נכון שמבחינות מסוימות הארץ יותר מתוחכם ובמקום להשמיץ את ביבי בלי הכרה כמו ידיעות (או לתמוך בו כמעט בלי הכרה כמו ישראל היום), העניין תלוי בתאימות בין העמדה של נתניהו לבין עמדת המו"ל, אבל בכל המקרים מדובר בעמדה אחידה כמעט לחלוטין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גבולות מדומיינים: הטקטיקה המוזרה של מחיקת גבולות

ביקרתי בהודו בשנת 2015 לצורך עסקים, כחלק מדרישות הבקשה לאשרת עסקים הייתי צריך לציין את המדינות הגובלות בהודו. הופתעתי לגלות שצריך לכלול גם א...