יום שישי, 20 בנובמבר 2015

אני בור על פי מה שכתבתי...

דף פייסבוק אחד שלא אנקוב בשמו, ניסה אתמול בפעם השלישית להוכיח את בורותי בנושא הישראלי-פלסטיני. לא הייתי מופתע מכך אילולא בכל שלושת המקרים הטקסט שנועד להוות מקור אמין לעומת הבורות שלי היה ציטוט של דברים שכתבתי בוויקיפדיה. האם יש שם לתופעה הזאת?

הדף ממשיך בשלו הגם שמאז הפוסט פחות הגבתי אליו. בפעם האחרונה הייתה התפתחות משעשעת כאשר גיליתי שמה שכתבתי וצוטט כבר לא מעודכן...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מדוע הפסד פוליטי קובע יותר מניצחון בשדה הקרב

מזכר ההבנות עם ארה״ב הוא הסיבה לכך שאיראן ניצחה במלחמה, ללא קשר למה שהממשל האמריקאי מנסה לטעון. כאשר צד אחד, ובמיוחד מעצמה גדולה, נכנע – הצד...