יום ראשון, 31 בינואר 2016

תגובת ארגוני השמאל לתחקיר עד כאן

לא ברורות לי הטענות כאילו כל השמאל גינה את נעאווי - אני עדיין מחכה לגינוי לנעוואי של בוז'י, של לבני, של גלאון, של יחימוביץ', לעותק מהכותרת הראשית של הארץ שמגנה אותו. אין אף אחד מהם, גלאון נזכרה בסוף פוסט אנטי דמוקרטי מובהק להזכיר שאולי אולי צריך לחשוב אולי מה שהוא דיבר עליו זה לא בסדר, השאר שמרו על שתיקה רועמת.

בנוסף בצל"ם דיברו בעדו, הם אפילו טרחו לציין ששיתוף פעולה עם מנגנוני הביטחון הפלסטיני, שבצל"ם פרסמו עשרות דוחות לגבי הוצאות להורג ללא משפט שהם ביצעו, הוא הדבר הנכון לעשות. שוברים שתיקה פרסמו הודעה תמיכה, הקרן החדשה לישראל הציגה אותו כקדוש מעונה, תעאיוש הבהירו שהם מאחוריו במאת האחוזים. מי שלא שמע על התמיכה בו, סימן שלא התעניין.

הארגונים הנ"ל הבהירו שזה בכלל לא מעניין אותם איך הפלסטיני שנעוואי הלשין עליו מת. הטבעיות של המוות שלו די מפוקפקת ועל מנת להסיר ספק - הטענה האחרונה מסתמכת על דוח של בצל"ם (שלא שמרתי לינק שלו). אני לא מתרשם מנעאווי עצמו, אידיוטים יש גם בימין אולם כאשר מחנה פוליטי מתחלק לתומכים, למתקיפים את השליח ולשתקנים יש מקום ניכר לדאגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...