יום ראשון, 14 בפברואר 2016

המתקפות נגד שרה נתניהו

לא רק ששרה נתניהו לא עמדה למשפט אלא שאפילו לא ניתנה לה זכות הגנה בשל העובדה הזאת. היא לא הייתה נתבעת ולכן לא אושר לה להגיש כתב הגנה, היא אפילו לא זומנה כעדה ובכל זאת השופט קבע שהיא למעשה אשמה (פיצה את מני נפתלי על מעשיה הנטענים). עד כמה שזה נשמע מדהים זה מה שהתרחש.
 
היא העידה במשטרה בסיפור אחר שנסגר בינתיים. השופט לא קבע שהיא משקרת בלי בכלל לשמוע אותה מכיוון שהתביעה הייתה נגד המדינה. בכל מקרה, לא ניתן להרשיע עדה, אפילו בעדות שקר בלי לנהל משפט הוכחות נגדה - זה לא המצב. טכנית שרה נתניהו אמנם לא הורשעה אבל נגרם לה נזק עצום ע"י בית המשפט בלי שיכלה לעשות דבר נגדו.
 
כמה כותרות היו על העובדה שעליזה אולמרט ביצעה מסעי מכירות לתמונות שלה על חשבון המדינה (סכום גדול בסדר גודל מכל טענות הבזבוז לגבי שרה נתניהו)? מי שימצא את התחקירים הנוקבים, את מסיבות העיתונים הנרגשות ואת הראיונות ההתגוננות מתבקש להודיע לי - עד אז, אני מרשה לעצמי להעריך שהמסקנה היחידה מעוצמת המתקפה על שרה נתניהו היא שרוב התקשורת שונאת את בעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גבולות מדומיינים: הטקטיקה המוזרה של מחיקת גבולות

ביקרתי בהודו בשנת 2015 לצורך עסקים, כחלק מדרישות הבקשה לאשרת עסקים הייתי צריך לציין את המדינות הגובלות בהודו. הופתעתי לגלות שצריך לכלול גם א...