יום שישי, 6 במאי 2016

הנטייה הפוליטית של מאזיני אייל גולן

הסיפור לצערי לא מסובך. כאשר הנטייה התקשורתית היא שהמוסריות נקבעת לפי מידת ההתאמה הפוליטית אזי איש לא מקשיב יותר. המשוואה תמיכה במתנחלים=בעילת קטינות גורמת לכל מי שהתרגל שלא להתרגש מההאשמה הראשונה גם לא להתרגש מהשנייה.
 
בדיקת ההולכים להופעות של אייל גולן תראה על התפלגות דומה לכנסת הנוכחית פרט לרשימה המשותפת וליהדות התורה. האלמנט היותר משעשע יהיה אם ישאלו את האנשים מי מהם הולך להופעות של אייל גולן, תתקבל התפלגות ימנית יותר.
 
האמון של השמאל בהצהרות האנשים נוגע ללב, לרוע המזל, הוא די חסר בסיס. ברור, הנאורים המופלאים של השמאל לא הולכים להופעות של אייל גולן אחרי הכל, הם לא מתערבבים בפלבאים, אז איך הם יהיו לא מנותקים מהעם האומלל?
 
אם זה לא היה עצוב, זה היה ממש מצחיק. ההנחה שיש קשר בין עמדה מדינית לעמדה מוסרית תמיד משעשע אותי אבל אני מציתי את הבדיחה. מי שרוצה להניח כי המחנה שלו מוסרי יותר מכיוון שהוא משתייך אליו, אני באמת אתקשה לשכנע אותו אחרת.
 
עם זאת, אני לא חושב שהימין מוסרי במיוחד, אני חושש שרוב בני האדם לא ממש מוסריים ולא רואה סיבה הגיונית או הוכחה מעשית לכך שהימין שונה מאחרים. כולנו אותו חרא, אם יש יוצאים מהכלל, הם בטלים בשישים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אחד ביום בפרק ראשון של היסטוריה אלטרנטיבית

לאחר שיקול דעת מעמיק החלטתי שהפרק  אחד ביום: מי יציל את המשטרה?  פשוט מייצג היסטוריה אלטרנטיבית. אני רק מופתע מכך שלא מזהירים את המאזינים ומ...