יום שני, 8 במאי 2017

הקרן החדשה למען ההומופובים

כן, אני מכיר הומופובים, למרבה הצער, הקרן החדשה התומכים הגדולים ביותר של הרצחניים ביניהם. עד אז תופיע התייחסות לכפיית טיפולי המרה ברשות הפלסטינית, לגירושם של אלפים מהם לתוך הקו הירוק, או לתמיכה הנלהבת של התנועה האיסלאמית בטיפולי המרה "וולונטריים" אני מתייחס לטענות שלהם בנושא כפתטיות.

הקרן החדשה מפרסמת השכם והערב הודעות המהללות את הנ"ל ולפחות במקרה של התנועה האיסלאמית, מממנת חלק לא מבוטל מהתקציב.

אני מודע לכך שתמיד אפשר לטעון מקישור כלשהו שכן, הקרן תומכת בעשר פעולות של הרשות אבל העובדה שאין התייחסות לאחרות נובעת מהטיה של המקור. המידע שלי בנושא הושג מקריאה בכמה וכמה הזדמנויות של הודעות של הקרן וזאת הסיבה למה אין לי כוונה להשקיע חצי שעה במציאת נאומי הלל לאבו מאזן של ראשי הקרן רק בשביל שיסבירו לי שהם לא באמת התכוונו.

יש לציין כי הקרן מדברת המון על הפליטים (עם או בלי מרכאות), אבל למרבה ההפתעה אלפי פליטים בישראל בשל רדיפת הלהט"ב ברשות הפלסטינית לא קיימים מבחינתה. באופן משעשע למדי, מי שטוען שהכיבוש אשם בכל מתעלם מהתוצאות שאינן מתאימות לתיאוריה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...