יום שישי, 6 בדצמבר 2019

ניתוח תיקי נתניהו - המשך

לפני שבוע פרסמתי ניתוח של התיקים נגד נתניהו וציינתי שההתנהגות הפרקליטות היא כישלון חמור שלו. בינתיים התברר לי כי המצב חמור עוד יותר:
א. וואלה, ידיעות, טמקא ובזק לא זומנו לשימוע. למעשה הפרקליטות מתכוונת להמשיך בחקירת התאגידים ומאיימת, במשתמע, בתיקון תיקי 2000 ו-4000 אם נתניהו לא יפעל כמצופה.
ב. הפרקליטות מנסה לכפות על ראש הממשלה להחליף עורך דין על ידי זימונו כעד תביעה. נראה כי בשימוע נפלטו כמה דברים שהפרקליטות מנסה למנוע מנתניהו להשתמש בהם ו/או מדובר בניסיון להבהיר כי המשפט יסתיים רק במוות.
ג. גם בתיק 1000 השאירה הפרקליטות הזדמנות לתיקון כתב האישום, אם זה לא יתנהל בהתאם לטעמה, זאת על ידי הכללת עשרות עדים לא זמינים העשויים למצוא את עצמם בחקירת רשות המיסים.
ד. מהפרסום בידיעות התברר כי הדרישה של אלוביץ' לשנות קו פוליטי, דבר שללא ספק מהווה את האפשרות היחידה של וואלה חדשות להתרחב, נחשב בפרקליטות כראיה ללחץ של נתניהו. יותר מכך, התיעוד של המנכ"ל התחיל אחרי שהובהר לו שהוא יסולק מוואלה, אבל הדבר כלל לא נחשב לחסרון בעיני הפרקליטות.
טענות הפרקליטות כי מדובר במצב שגרתי רק מצביעות על חומרת הבעיה, שמתברר כי נתניהו הוא רק קצה הקרחון שלה. הדרך לתיקון מתחילה בהכרה בקיום הבעיה, ונראה כי בפרקליטות עדיין עמוק בשלב ההכחשה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אחד ביום בפרק ראשון של היסטוריה אלטרנטיבית

לאחר שיקול דעת מעמיק החלטתי שהפרק  אחד ביום: מי יציל את המשטרה?  פשוט מייצג היסטוריה אלטרנטיבית. אני רק מופתע מכך שלא מזהירים את המאזינים ומ...