יום שלישי, 3 במרץ 2020

אמונה בערכי ההומניזם והליברליזם!?

כל מי שטרח להקשיב לתעמולה של השמאל מבין ש'אמונה בערכי ההומניזם והליברליזם' הם ממש לא שהשמאל משדר. למעשה, השמאל משתדל מאוד להבהיר שליברליזם הוא ממש לא בראש שלו ואת הגישה ההומניסטית קשה מאוד עד בלתי אפשרי למצוא.

גם הטענה כאילו השמאל לא משלהב אנשים בשנאה מצביעה על חוסר קשר למציאות. 90% ויותר מתעמולת השמאל בבחירות בעשור האחרון הוא מתקפת שנאה, שאם יש לה מעצורים כלשהם, אני לא הצלחתי לאתר אותם. אני הפסקתי לספור את מספר הפעמים שכחול לבן, העבודה ומר"צ טרחו להעליב אותי בחודש האחרון אחרי הפעם המאה.
 
הבעיה החמורה ביותר של השמאל, היא התחפרותו בתיבת התהודה הקטנה שלו, עד למידה שמסכנת את קיומו ולפיכך את הדמוקרטיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מדוע הפסד פוליטי קובע יותר מניצחון בשדה הקרב

מזכר ההבנות עם ארה״ב הוא הסיבה לכך שאיראן ניצחה במלחמה, ללא קשר למה שהממשל האמריקאי מנסה לטעון. כאשר צד אחד, ובמיוחד מעצמה גדולה, נכנע – הצד...