יום חמישי, 23 ביולי 2020

מחוויתיי בתל השומר

היום ביקרתי בשיבא בענייני עבודה (לפחות אחד מחבריי הפייסבוק יראה כנראה את התוצאה).
הביקור היה מאוד מלחיץ בשל המצב, במיוחד שני אירועים היו לא מסוכנים אבל לא נחמדים:
א. בדרך לשם, הנהג לידנו (נסעתי במונית) היה עסוק באישור של קבלת הזמנת בדיקת קורונה
ב. אישה אחת שאלה אותי איפה המקום לבדיקת קורונה בתוך בית החולים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מדוע הפסד פוליטי קובע יותר מניצחון בשדה הקרב

מזכר ההבנות עם ארה״ב הוא הסיבה לכך שאיראן ניצחה במלחמה, ללא קשר למה שהממשל האמריקאי מנסה לטעון. כאשר צד אחד, ובמיוחד מעצמה גדולה, נכנע – הצד...