יום שלישי, 6 באוקטובר 2020

חולדאי מאשים: אין לי את הכלים להיאבק בקורונה

עוד תזכורת להתבייכנות של חולדאי שהתלונן על כך שהממשלה לא נותנת לו סמכויות. אשמח לשמוע ממי שיצליח לאתר תרומה של חולדאי במהלך החודש האחרון שבו קיבל סמכויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

דיפלומטיה של דה-לגיטימציה - חלק ג׳

5. אין פירושו של דבר שכל אחד בישראל הוא שוחר שלום, מתון או מונחה על ידי אידיאלים אוניברסליים. ישנם קיצונים וניצים שעמדותיהם נדחות בתוקף על י...