יום חמישי, 24 בדצמבר 2020

נתניהו עושה איקס בגלל המשפט שלו

האמירה הזאת היא דוגמה להצלחת התקשורת להסתיר את כל מה שלא נוח לה.
למעשה - המצב הנוכחי הוא שצריך נס בשביל ששלב ההוכחות ייפתח במחצית הראשונה של 2021 ואופתע למדי אם ייפתח אפילו במחצית השניה של השנה. הפרקליטות נאלצת לכתוב מחדש חלקים נרחבים מאוד מכתב האישום, ההחלטה על הגשת כתבי אישום (בניגוד להודעה הקודמת) נגד התאגידים תביא לדחייה נוספת וכו'. אגב, עד כה הקורונה לא עכבה את המשפט אפילו בדקה אחת ורק כעת עם מחלת השופטת ייתכן שתהיה למגיפה השפעה בנושא.
במצב כזה אין היגיון ולו הפעוט ביותר בהנחה שנתניהו פועל לדחיית המשפט על ידי תרגילים פוליטיים. מי שאומר זאת קובע למעשה שנתניהו לא רק רשע אלא גם אידיוט היורה את התחמושת מוקדם מדי.
המסקנה ההגיונית הרבה יותר, היא לצערי, ההיפך הגמור, בניגוד לציפיות של כחול לבן, שלב ההוכחות לא נפתח במהלך השנה הנוכחית ולכן הם נאלצו להתמודד עם תוצאות הזעם של הציבור כלפיהם ולא כלפי נתניהו.
דעתי בנושא המשפטי עצמו לא השתנתה - אין לי מושג אם נתניהו אשם, אבל התנהגות המשטרה והפרקליטות מחייבת הדחה של כל האחראים - מנתניהו ומטה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...