יום שלישי, 9 בפברואר 2021

הארץ מתלונן על חוסר האמון

 בעקבות משבר האמון בין ישראל לישראלים הוא סכנה קיומית:

אני מודה שזה מאוד מצחיק לראות ידיעה המתלוננת על חוסר האמון של האזרחים במדינה בעיתון המקדיש את כל כולו להרחבת חוסר האמון, גם במחיר הפצת דיסאינפורמציה למטרה זו. אולי זאת לא הסיבה העיקרית, אבל הגישה הזאת של לרצוח את ההורים ולבקש את רחמי בית המשפט כי אני יתום, היא ממש פתטית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מדוע הפסד פוליטי קובע יותר מניצחון בשדה הקרב

מזכר ההבנות עם ארה״ב הוא הסיבה לכך שאיראן ניצחה במלחמה, ללא קשר למה שהממשל האמריקאי מנסה לטעון. כאשר צד אחד, ובמיוחד מעצמה גדולה, נכנע – הצד...