יום שלישי, 26 ביולי 2022

נתניהו, שקרים וקבוצות כדורגל

יש המון אנשים שמשקרים, כל הזמן - נתניהו לא משקר מכיוון שהוא לא צריך - לרוב הוא פשוט התעלם מהחלקים הלא נוחים ונותן לכולם לברבר את עצמם לדעת. האם זה יותר טוב? אני ממש לא חושב כך. את מי שמשקר ניתן לתפוס בשקר, מי ששותק יכול תמיד לטעון "אבל לא אמרתי", גם אם ברור לחלוטין שזה מה שהציבור הבין. למזלנו רוב הפוליטיקאים לא מצליחים לעמוד בגישה הקשוחה הזאת, לצערי נתניהו כן מצליח.

אני באמת מנסה להיזכר בנקודה אחת ויחידה שטענתי כי "נתניהו עושה הכל למען מדינת ישראל". אני אישית לא סבור את זה על נתניהו (או על כל אדם אחר). לנתניהו יש לא מעט חסרונות, אפשר להדגים את כמה מהם - למשל, הוא בטוח שהעיתונאים מטומטמים - במתווה הגז, לקחת דוגמה אחת.

היחס שלי לנתניהו (לא אוהב אותו אבל לא סבור שהוא השטן) מכעיס המון אנשים שמנסים שוב ושוב להכניס אותי לקופסה שהם יודעים איך להתמודד אתה. למעשה נראה שהיחס לנתניהו הוא כאל קבוצת כדורגל - או שמעריצים או שמטנפים, דעה אחרת? לא בבית ספרנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...