יום שישי, 30 בדצמבר 2022

עכשיו באים?

בימים האחרונים הפיד שלי מוצף בהצהרות נרגשות של חברות נגד אפליה. אני מזהה את השמות של רבות מהחברות, אבל למרבה הצער לא מסיבות טובות במיוחד. חלק לא מבוטל מהחברות המצהירות דחו אותי על סמך גילי, מקצתן התעצבנו על כך שאני ציינתי שאינני מתחרט על כך שגדלתי לא במרכז והבהירו שאני לא מתאים.

לפחות את שתיים מהחברות הללו זיהיתי דווקא מהסיפורים של חבר לשעבר לעבודה שהם דחו מכיוון שהוא ערבי ועוד אחת מסיפורו של חבר אחר, דתי, שהגיע לעבוד אתי לאחר שנזרק מחברה בטענה שלא ייתכן שהוא רוצה לאכול כשר ולכן מביא אוכל מהבית. הלכה למעשה רק לגבי שתי חברות (ולא במקרה אלו החברות שעבדתי בהן) הייתה לי התרשמות שאשכרה הן עומדות מאחורי דבריהן.

בערבית יש ביטוי שמסכם טוב את כל ההצהרות הללו: "שופוני אנאס" וכך אני מתייחס לכל ההצהרות הללו.

2 תגובות:

  1. תוסיף את השמות של החברות

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי זמן מוגבל וגם כסף מוגבל. חלק ניכר מהחברות הללו יהיו חייבות לתבוע אותי דיבה בשל המחויבויות החוזיות שלהן ל"גיוון". אפילו אם אזכה (וזה ממש לא ודאי מכיוון שהן הקפידו לא לכתוב שום סיבה לדחייתי והודיעו לי בעל פה), פירוש הדבר שאבזבז כמה חודשים מחיי בבית המשפט - כך שאני מעדיף להשאיר את הדיון ברמה העקרונית.

      מחק

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...