יום שלישי, 16 ביולי 2024

מאיפה המחשבה שהפסקת אש עכשיו תוביל לשלום?

עד כמה תומכי "הפסקת אש עכשיו" מאמינים שזה יוביל לשלום? אני סקרן לגבי התחזית שלהם לעתיד, בהתחשב בכך ששני הצדדים הצהירו בפומבי שהם יראו בהפסקת האש כזאת ככניעת ישראל. אילו צעדים הם מאמינים שחמאס ינקוט לאחר מכן? איך הסכסוך יתפתח כך לאחר מה שייראה כפרס נפלא על זוועות?

---

כמה נקודות נוספות:

1. אני מודע לכך שהרבה מהם פשוט לא יודעים (או אפילו לא אכפת להם) איך הפלסטינים רואים את העולם.

2. נקודות מבט מנוגדות מוחזקות על ידי מיעוט קטן של ישראלים ואולי גם פלסטינים, אך הם לא יקבעו את מהלך האירועים.

3. למען הסרת ספקות, בניגוד למה שטוענים חלק מהמפגינים בעד הפסקת אש, תמיכה בעסקת שבויים אינה מצביעה על כך שאותו אדם חושב שזה יסייע בקידום פתרון שלום למלחמה זו.

4. אני במכוון מתעלם מהמיעוט הקולני שטוען שמטרתו היא להשמיד את ישראל, כי המניע שלהם ברור.

5. אני לא חושב שעידוד טרוריסטים לנסות לבצע רצח עם במהלך סכסוך גדול ודם יותר תביא טוב יותר, אף על פי שאני חושב שמלחמה היא רעה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חיזבאללה וחמאס - עוד תמיכה כזאת ואבדנו

קראתי כמה "טיעונים" של תומכי חיזבאללה, והם היו מגוחכים. עם זאת, אנשים מסוימים ממשיכים להחזיק באמונות אבסורדיות כאלה ולפיכך אני אבה...