יום שני, 18 באוגוסט 2014

עובדי קבלן הם בגלל הוועד!?

באמדוקס יש הרבה עובדי קבלן. בגדול יש שני סוגים שמתאימים לאלו של המגזר הציבורי - עובדים שאינם בליבת החברה (ניקיון, שמירה וכו') ועובדים שהם כן (מתכנתים בעיקר) ועל מנת להסיר ספק, מדובר בעובדי קבלן ברורים (עובדים באותה משרה כמו העובדים הקבועים, לרוב לתקופת ניסיון אבל לא תמיד). מן הראוי לציין שאין ועד בחברה. מה המסקנה מהעניין? אין לי אחת ברורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מדוע הפסד פוליטי קובע יותר מניצחון בשדה הקרב

מזכר ההבנות עם ארה״ב הוא הסיבה לכך שאיראן ניצחה במלחמה, ללא קשר למה שהממשל האמריקאי מנסה לטעון. כאשר צד אחד, ובמיוחד מעצמה גדולה, נכנע – הצד...