יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

דמוקרטיה נוסח מר"צ

הטענה שמר"צ שומרת על הדמוקרטיה היא בדיחה מהסוג שאני אפילו לא יודע איפה להתחיל להסביר איפה מתחילה הטעות. מר"צ פועלת לסתימת פיות על בסיס יומיומי, מסרבת למלא את תפקידה כאופוזיציה (תלונות אינן התפקיד), מנסה בכל הזדמנות לפגוע בייצוגיות של הכנסת, אחראית למרבית הניסיונות לעקוף את הכנסת באמצעות בג"צ, פועלת להפעלת לחץ חיצוני על מנת להשיג קולות בבחירות ומחשיבים אותה כשומרת על הדמוקרטיה!?

דמוקרטיה בנוסח מר"צ פירושה -  אנחנו נשתמש בבג"צ ונכפה על דעתנו על הציבור שאם יעז להתלונן נתבע אותו? אגב, בינתיים בג"צ לא משתף כל כך פעולה. מר"צ מגינים על המיעוט? על הדתיים? על החרדים? על הימניים? על מישהו שלא מסכים אתם?

הלכה למעשה, מר"צ הם המפלגה האנטי דמוקרטית ביותר בכנסת ישראל ובהתחשב ברמת הדמוקרטיה האפסית של המפלגות האחרות זהו הישג ראוי לציון.

אני קורא את גלאון ואת זהבה - לפני שקראתי את הפוסטים הייתה לי דעה חיובית יותר על המפלגה. יש מעט מאוד פוסטים שלהם שאני מקבל (ודווקא ממעריצה) שלא כוללים קריאה לסתימת פיות, לפגיעה במיעוטים או מסבירים איך מר"צ לא מעוניינת למלא את תפקידה של האופוזיציה, קרי, להביא חלופה לממשלה. תירוצים יש להם המון, אבל בצורה פלאית התמיכה בדמוקרטיה תמיד מתאימה לפגיעה באחרים ולא חס ושלום במצביעים הפוטנציאליים שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גבולות מדומיינים: הטקטיקה המוזרה של מחיקת גבולות

ביקרתי בהודו בשנת 2015 לצורך עסקים, כחלק מדרישות הבקשה לאשרת עסקים הייתי צריך לציין את המדינות הגובלות בהודו. הופתעתי לגלות שצריך לכלול גם א...