יום חמישי, 5 בפברואר 2015

הגיע הזמן שנפריד בין רכילות לחדשות

 בעקבות מילים ריקות: בחירות 2015 - הגיע הזמן שנפריד בין רכילות לחדשות:

גם מערכת הבחירות הקודמת התנהלה על שטויות. את הסיבה קל לראות במערכת חדשות - כמה מהכתבים יטרחו לפרסם הודעה של נתניהו בנושא דעא"ש? כמה מהם יטרחו לקרוא את התכנית הכלכלית של ש"ס (אגב, יש כזאת)? מערכת הבחירות מתדרדרת לשטויות בעיקר כי היא יכולה, התקשורת הישראלית לא ממלאת את תפקידה ולכן הפוליטיקאים מעדיפים לקשקש בשביל להופיע, זה עצוב וזה מעצבן, וגם הפוליטיקאים לא נקיים מאשמה - אבל מי שעוקב אחרי בנט מבין היטב שגם ניסיונות שלהם לשנות את המצב לא מצליחים.
 
מי שגורר את מערכת הבחירות לנושאים הללו הוא השמאל שתקוע עדיין אי שם בשנות התשעים. אפשר לא להסכים עם העמדות של ביבי (אני לא מסכים עם רובן), אבל קשה מאוד לנהל מערכת בחירות שמתמקדת בנושאים המשמעותיים שגוש השמאל פשוט לא מעוניין בכזאת ועושה הכל בשביל לא לענות על כלום.

אני זוכר היטב את מערכת הבחירות של 2001, היא הייתה בעלת מאפיינים דומים, אז הימין סירב (ובצדק מבחינתו) להגיד דבר כלשהו - כך שהבעיה לא ממש חדשה.

מה שצריך לעשות הוא להתמקד בעובדות, אני מעז אפילו להציע רעיון - לשאול את כל המפלגות מה הן מתכוונות במקרה של פלישת דעא"ש לירדן.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אחד ביום בפרק ראשון של היסטוריה אלטרנטיבית

לאחר שיקול דעת מעמיק החלטתי שהפרק  אחד ביום: מי יציל את המשטרה?  פשוט מייצג היסטוריה אלטרנטיבית. אני רק מופתע מכך שלא מזהירים את המאזינים ומ...