יום ראשון, 8 במרץ 2015

אימוץ היוזמה הערבית=מסירת 20 אלף דרוזים לרצח

האם התומכים של היוזמה הערבית מוכנים להעביר להעביר 20 אלף דרוזים שיירצחו אצל אסד? אם לא, אפשר לשכוח מהיוזמה הערבית. כי זה אחד הסעיפים של היוזמה הערבית והאישור הוא בתנאי שכל הסעיפים נכללים, אחרת - כך נכתב במפורש הכל מתבטל.

מי שמדבר על היוזמה הסעודית שארבע מהחתומות עליה קיימת על הנייר בלבד (לוב, סוריה, תימן ועיראק) מוכיח בעליל שהוא מנותק מהמציאות. אפשר להתווכח עד מחר אם היה כדאי או לא כדאי, היום אין אפשרות טכנית להיענות ליוזמה - אין מי שעומד מאחוריה.
 
במילים אחרות, היוזמה הסעודית (שאחר כך הוחלפה ביוזמה הערבית) מתה קבורת חמור יחד עם לוב, עיראק, סוריה ותימן. מי שמציע היום להחיות אותה מציע למעשה להעביר 20 אלף דרוזים לשלטון אסד שיציע להם שתי ברירות נהדרות (כמו לאחים בסוריה) - שחטו או הישחטו. מה שמדהים הוא שאנשים פשוט מסרבים להכיר בעניין ועדיין בוכים על חלב שבמקרה הטוב ביותר נשפך בהפגנות בדרעא.
וכן הדרישה האולטימטיבית ביוזמה הסעודית היא החזרת הגולן, כולל התושבים המקוריים לידי סוריה ולכן כל ההצעות האחרות לא רלוונטיות לגביה. ההצעות לגבי העברה לגוף בינלאומי - אני מתקשה למצוא רעיון נורא יותר במצב הנוכחי, אין ספק שהוא יברח עוד לפני שאחרון הדרוזים יימלט לישראל.

היוזמה הסעודית מדברת בפירוש על התזמון, היא מדברת על עסקת חבילה שלא ניתן לפרק אותה - ישראל פשוט לא תקבל כלום עד שתעביר את הגולן, על תושביו הדרוזיים, לסוריה - אתם מוזמנים לבדוק בעצמכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...