יום ראשון, 8 במרץ 2015

אשליית ההיפרדות מהפלסטינים

אין הפרדות על בסיס גאוגרפי - זאת בדיוק האשליה המגוחכת של השמאל. אין נקודה אחת במדינת ישראל שבה ניתן לבצע הפרדה גאוגרפית. הערבים בג'נין לא שונים (לטוב ולרע) מאלו בדבוריה וההפך. אני בטוח שההורים שלי ישמחו לארגן לך סיור בשיבלי (שנחשב כפר של משת"פים) ותוכל ללמוד מה אפילו הם חושבים עלינו.

השמאל משלה את עצמו שהם "יהיו בצד השני" - הם לא מוכנים להישאר בצד השני ובריחה רק תעודד אותם להמשיך. אין שום הבדל בעיני פלסטיני בין יפו לבין חברון, רק השמאל משלה את עצמך ומתעלם מהם.
 
בגולן, הסורים יורים מעל הגדר החדשה כל הזמן (גם אם בינתיים הם מתרכזים בהריגת אחד את השני), בלבנון, החיזבאללה עקף את הגדר ותקף את צה"ל ובעזה, הפלסטינים יורים מעל הגדר וחופרים מתחתיה. בכל שלוש הזירות הגדר עוזר מעט מאוד (ובסיני המצב לא הרבה יותר טוב, אבל המצרים בינתיים מעסיקים את המחבלים).
 
לכך יש להוסיף את האירועים בגבול תימן-סעודיה לאחרונה. הסעודים הקימו חומת הפרדה ענקית, לקח חצי שנה ועקפו אותה. מי שחושב שגורל הגדר יהיה שונה בוחר לטמון את ראשו בחול, אין דבר כזה, אנחנו כאן והם שם, אם הם ירצו, הם יהיו כאן.
 
התומכים כנראה לא הסתכלו על המפה לאחרונה, הקו הירוק עובר פחות מעשרים קילומטרים מהים, כך שתקריות הגבול יהיו בתל אביב. וגם הפגזת תל אביב תהיה בתגובה לכך שחיסלנו פלסטיני שרק רצה לחצות את הגדר הביתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גבולות מדומיינים: הטקטיקה המוזרה של מחיקת גבולות

ביקרתי בהודו בשנת 2015 לצורך עסקים, כחלק מדרישות הבקשה לאשרת עסקים הייתי צריך לציין את המדינות הגובלות בהודו. הופתעתי לגלות שצריך לכלול גם א...