יום שבת, 28 במרץ 2015

קריקטורה אנטישמית של "ליברל"


 

תמונה אנטישמית באופן מובהק וקריאה לפרק את נתניהו - לא פחות. זה אמנם לפני הבחירות אבל עדיין ניתן להזמין אותו. מישהו שמע ציוץ מאבירי המסע נגד הסתה?
 
===
בעקבות התגובות:
  • אפשר לראות את העניין בעמוד השער - האף, התמונה של שרה בצד צוחקת ברשעות. 
  • אם היה כתוב פה הרצוג במקום נתניהו השער הזה היה פותח את מהדורות החדשות בתור ההסתה הטרייה של הימין.  צר לי, אפשר לתרץ הכל, אבל זאת הסתה וגם העמודים הפותחים של כתב העת תומכים בהנחה הזאת - השמצות אישיות ואנונימיות ברובן כלפי נתניהו.
  • העיתון הוא לא ליברטני, למעשה הוא מטיף לאוליגרכיה טוטליטרית.  האידאולוגיה שלהם היא אנטי ליברלית באופן מהותי, מי שתומך בסתימת פיות של כל מי שלא מסכים עם דעתו, איננו ליברל בהגדרה. רובם גם מחזיקים בעמדות אנטי ליברליות אחרות (למשל התערבות לאנשים אחרים בצלחת).
  • 26 מתוך 29 העמודים הראשונים (כולם למעט עמוד אחד של פתיח, ו-2 עמודים של ירון לונדון שאפשר להגדירם ביקורת) הם ניסיון להציג את נתניהו כחולה נפש - נתניהו מנותק, נתניהו חולם בהקיץ, נתניהו מגולמן, נתניהו מופרע, נתניהו מטורף, נתניהו נקריסיסט ועוד כמה מחלות נפש שלא טרחתי לרשום ומיוחסות לו - אם לא מדובר בהסתה, אני לא יודע מהי. לפי תוכן העניינים המצב לא משתפר בהרבה בהמשך אבל אקרא ואראה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...