יום רביעי, 18 במרץ 2015

הימין שונא ערבים? והשמאל?

הבעיה המרכזית עם הטענה שהימין לא מוכן לשתף פעולה עם הערבים היא שהשאר לא יותר טובים, בוז'י מוכן להסתמך על הערבים אבל לא לשתף אותם בשלטון, מר"צ מוכנה לפרסם עשרות מאמרים נרגשים על ההומופוביות בבית היהודי בעודה משתפת פעולה בניסיון להכניס הומופוב ערבי לכנסת ומוחה על הצהרת בנט שצריך לטפל בעבריינות גם במגזר הערבי. זה לא חדש אני זוכר את גיוס עריקי צומת וגם הוא נבע מאותה עמדה ושלא לדבר על היסטוריה מוקדמת יותר - יש עוד הרבה.

מי שישאל את הערבים יקבל התשובה בפרצוף - מר"צ הם הגזענים הגדולים ביותר בכנסת - היא טוענת שנאבקה בגזענות נגד ערבים? מתי בדיוק? כאשר התייחסה אליהם כאל אפסים במערכת הבחירות? כאשר המציאה בשבילם תירוצים למה הם לא מסוגלים? שטענה שאין לבוא אליהם בטענות על הפרת החוק כי הם לא שייכים?

אגב, השינוי המשמעותי במדינה הוא חיסול המונופול על חופש הביטוי. לפני 7 שנים, כל מי שדעותיו לא התאימו לשמאל פשוט הושתק. צר לי לקלקל לכם, אבל מצבה של המדינה לא הורע, לפחות מהבחינה הזאת, פשוט קשה יותר לשמאל להתעלם ממה שהיה גם קודם. צר לי, אבל אם האפשרויות הן שכל מי שלא מסכים עם העמדה השלטת בנושא כלשהו יושתק או להציף את הבעיה על פני השטח, אני מעדיף את האפשרות השנייה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אחד ביום בפרק ראשון של היסטוריה אלטרנטיבית

לאחר שיקול דעת מעמיק החלטתי שהפרק  אחד ביום: מי יציל את המשטרה?  פשוט מייצג היסטוריה אלטרנטיבית. אני רק מופתע מכך שלא מזהירים את המאזינים ומ...