יום ראשון, 22 במרץ 2015

האם שמאלנים מכירים את העובדות? והימין?

אני מכיר כמה אנשי שמאל שמכירים את העובדות, נכון שזאת תופעה נדירה למדי במקומותינו, אבל אם להודות על האמת, גם אנשי ימין שמכירים את העובדות אינם חיזיון נפוץ. הבורות היא הבעיה החמורה ביותר לטעמי.
 
הטיעון הבסיסי של אנשי השמאל הוא שנסיגה מהשטחים לא תביא שלום באופן מיידי אבל כן תאפשר ייצוב של הגבול ותפטור אותנו מעונשם של הפלסטינים. למותר לציין שאני לא מסכים אתם ואין לי כוונה לייצג אותם ולו רק מכיוון שאעשה את זה גרוע בגלל חוסר ההסכמה - לדעתי עצם הרצון ל"היפטר" מהפלסטינים בכל מחיר הוא לאומני עד גזעני. הרציונל של הנ"ל ברור - המימוש פחות - רוב ערבי יביא לחיסול המדינה. בשביל מי שמאמין בגבולות העניין לא ממש מסובך - שים גבול וכולם ייעלמו.

כמובן התיאור הזה הוא הכללה - אם יש שני יהודים בעלי אותה דעה בדיוק - אני טרם נתקלתי בהם. יש שמאלנים מכל המינים, הצבעים והסוגים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אחד ביום בפרק ראשון של היסטוריה אלטרנטיבית

לאחר שיקול דעת מעמיק החלטתי שהפרק  אחד ביום: מי יציל את המשטרה?  פשוט מייצג היסטוריה אלטרנטיבית. אני רק מופתע מכך שלא מזהירים את המאזינים ומ...