יום חמישי, 5 במרץ 2015

בוז'י בלה לה לנד

בעקבות  אפס ביחסי אנוש: הנאום של נתניהו זה כל מה שיש לו:

הבעיה היא החלופות הבעייתיות עוד יותר, כאשר האפשרות השנייה היא "מנהיג" שעדיין חי בעידן שלפני האביב הערבי, אני נאלץ להעדיף את ביבי. אגב, הבעיה מחמירה מכיוון שגם הערבים יודעים שבוז'י חי בלה לה לנד ויפעלו בהתאם.

הבעיה איננה מסתכמת בביטחון, ראש ממשלה שמסרב להכיר במציאות הוא אסון. המצב הביטחוני הוא הנקודה הבוטה ביותר ולכן השתמשתי בה כדוגמה אבל אני יכול לתת עוד הרבה.

אני קורא את הטקסטים של המחנה הציוני ושואל את עצמי אם אני חי ב-1995 או ב-2015, הם פשוט מסרבים להכיר בדברים שהשתנו - לטובה או לרעה. מה הרצוג מתכוון לעשות עם סין למשל? עם כביש 65? אין לי מושג.

כששבוז'י מציג מצד אחד תכנית שמסתמכת על הורדת התקציבים בהתנחלויות מבודדות במאות מיליוני שקלים ומצד שני מציג תכנית להורדת מחירי הדיור בעשרות מליארדי שקלים וטוען שהראשונה אמורה לממן את השנייה - הוא לא מציג תכנית פופוליסטית - הוא פשוט משקר. בכלל, כל המספרים המוחלטים שהעבודה מציגה מותאמים לימי רבין, זה לא תעמולה, זה ניתוק מהמציאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...