יום חמישי, 12 במרץ 2015

עוד קצת על הניתוק של אידיאולוגיית מר"צ ממעשיה

אפשר ללמוד הרבה על היחס של מרצ לערבים משתי שאלות - מתי מר"צ פעלה על עידוד התעסוקה בהייטק לערבים? מה עשתה למען עידוד שילוב השפה הערבית במרחב הציבורי? לדעת מר"צ הם צריכים להישאר חוטבי העצים ושואבי המים וחס וחלילה לא להרים את הראש. אם הערבי מחפש מפלגה שתתייחס למצוקותיו, מר"צ היא ממש לא הכיוון.
 
יש משהו מצחיק במיוחד בקריאה של מר"צ לכך ש"מיליארדים לא היו עוברים להתנחלויות", המשמעות של מיליארדים להתנחלויות הוא קיפוח המתנחלים, זה אומר שהם קיבלו פחות מחלקם באוכלוסיה. נא להסתנכרן עם המציאות. למעשה מר"צ מציעה לזרוק עשרות אלפי תלמידים לרחוב.
 
המצע איננו חזות הכל, מפלגה כמו מר"צ שמצהירה שהיא נגד שחיתות ותומכת נלהבת במשטר מושחת היא תומכת שחיתות וזה לא ממש משנה מה הם מצהירים. המשמעות היא שאידאולוגית הם מתנגדים בתיאוריה, בפועל האידאולוגיה נשארת על הנייר.
 
אפשר בהחלט שישי הוא שוביניסט, לרוע המזל נראה שזהבה גלאון החליטה שחובה להוכיח שגם היא יכולה להיות כזאת ובלי לבדוק מה ישי עושה בבית היא קובעת נחרצות מה קורה שם על בסיס הדעות הקדומות שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...