יום חמישי, 30 באפריל 2015

ישראל חופשית (!?)

אין טעם להתווכח עם 'ישראל חופשית'. אילו הייתי מאמין בתאוריות קונספירציה, הייתי אומר שהחרדים מריצים את הארגון במטרה לפגוע במאמצי החילונים, מכיוון שלא - אני חושש שמדובר באידיוטים שאין מה לדבר אתם בהיגיון.


למעשה אין בעיה בשירות לאומי בתוך החברה החרדית, מדובר בקבוצה ענייה שסובלת מבעיות רבות ולפחות בהתחלה אפשר יהיה לאפשר לאלו שמתעקשים (וסביר להניח שמדובר במיעוט של החרדים) לשרת רק בתוכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מדוע הפסד פוליטי קובע יותר מניצחון בשדה הקרב

מזכר ההבנות עם ארה״ב הוא הסיבה לכך שאיראן ניצחה במלחמה, ללא קשר למה שהממשל האמריקאי מנסה לטעון. כאשר צד אחד, ובמיוחד מעצמה גדולה, נכנע – הצד...