יום שני, 22 ביוני 2015

מר"צ מאשימה את נתניהו בבגידה

כרבע מתעמולת הבחירות של מר"צ (כולל פוסטים רבים של גלאון) הוקדשה לטענה שהבית יהודי מסייע לחמאס ו/או שהליכוד מעוניין לחסל את מדינת ישראל והם המשת"פים של חמאס, אבל איכשהו רק גרבוז נספר משמאל.
 
צר לי, המפלגה שמקדישה הכי הרבה מאמץ להפצת שנאה כלפי כל מי שחורג מדעותיה, קוראת לסתימת פיות קבועה ועותרת לבג"ץ למען הגבלת החופש היא מר"צ, לא הבית היהודי, לא הליכוד ואפילו לא ש"ס. מה שכן, הם עושים זאת למען הדמוקרטיה, אז זה כמובן בסדר, הרי כל השאר אינם ראויים לנקות את נעליהם.
 
מי שכותב שוב ושוב שנתניהו משתף פעולה עם חמאס בפעולה שתביא לחיסול מדינת ישראל מאשים את ראש הממשלה בבגידה, גם אם הוא טורח לפרק את המשפט לשני חלקים. זה נכון גם לזהבה גלאון ולא רק למשוגעים של הימין (שכמה מהם יצא לי להכיר לאחרונה) - היא מבינה טוב מאוד את העובדה הזאת.
 
ההקשר הוא מערכת בחירות שבה רוב המאמץ של מרצ מוקדש לטענות שהימין מוביל את ישראל לאבדון ומסייע לאויביה של מדינת ישראל ולכן חייבים לחזק את מרצ כנגדו. לא מדובר בהוצאה מההקשר אלא בחיבור ישיר אליו. אין לי ספק כי אם הייתי מחליף את השמות גלאון ונתניהו רוב תומכי מר"צ היו מסכים אתי, רק במצב הנוכחי המסקנה לא נוחה להם.

הטענה נגד הליכוד והחמאס היא שהם פועלים שניהם נגד השלום, ולכן אנחנו מגדירים שהם משתפים פעולה שזאת פשוט קפיצה לוגית נפלאה. באותה מידה גם מרצ משתפים פעולה עם חמאס כשהם מפיצים את שוברים שתיקה. שלא לדבר על כך שמרצ רצו להעביר חלק מקולות המצביעים שלהם לאיסלאם הקיצוני. לגבי גזענות, אני מציע לבדוק איפה פרג', גברת גלאון שכחה אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גבולות מדומיינים: הטקטיקה המוזרה של מחיקת גבולות

ביקרתי בהודו בשנת 2015 לצורך עסקים, כחלק מדרישות הבקשה לאשרת עסקים הייתי צריך לציין את המדינות הגובלות בהודו. הופתעתי לגלות שצריך לכלול גם א...