יום רביעי, 1 ביולי 2015

ירידתה של יוון

התוצאה הצפויה מהירידה הדמוגרפית במקרה של יוון היא ברורה למדי - נטישה של האיחוד תביא לפלישה של טורקיה אליהם ו/או לקפריסין שתגרור גם אותם. השנאה בין המדינות מספיק חזקה בשביל המטרה הזאת והטורקים ישמחו להעיף חלק מהאוכלוסייה שלהם (במיוחד את הכורדים) ליוון. אם למישהו זה נשמע כמו שידור חוזר של מלחמת העולם הראשונה הוא לא טועה בהרבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מדוע הפסד פוליטי קובע יותר מניצחון בשדה הקרב

מזכר ההבנות עם ארה״ב הוא הסיבה לכך שאיראן ניצחה במלחמה, ללא קשר למה שהממשל האמריקאי מנסה לטעון. כאשר צד אחד, ובמיוחד מעצמה גדולה, נכנע – הצד...