יום שבת, 18 ביולי 2015

התלות של "העין השביעית"

לדיווח ב"העין השביעית" יש להתייחס כדיווח של הקרן החדשה. בעקבות המאבק שלהם לתקציב ההשפעה של הקרן על כתב העת שהייתה עקיפה בעבר הפכה לבוטה במיוחד.
 
הקרן החדשה לישראל מממנת היום את העין השביעית ובעל המאה הוא בעל הדעה. למעשה המצב בעין השביעית חמור במיוחד מכיוון שכתב העת מנסה לגרום לשתי"ל לקחת עליו חסות רשמית ולכן נוקט בהצמדות מלאה לדף המסרים של הקרן החדשה. לא תמיד העניין קריטי אבל במצב הנוכחי צריך לקבל את הדיווח ב"העין השביעית" כדיווח של הקרן, מכיוון שכל חריגה תסכן את קיומו הרעוע.
 
שתי"ל לא מעבירים את הכסף אבל בלי המלצה שלהם והתחייבות לפיקוח שלהם, העין השביעית לא יקבלו את הכסף כמעט בוודאות ובוודאי שלא יהיו מוכנים לחרוג מהקו בעניין שולי יחסית מבחינתם ולהסתכן באבדן הכסף.
 
ולכן, האנלוגיה הטובה ביותר לתלות בשתי"ל היא לעו"ד שמשכיר דירה מטעם בעלים בחו"ל. טכנית, עורך הדין איננו הבעלים ואפשר לעקוף אותו על ידי פניה לבעלים אבל הסיכויים לשכנע אותם שעו"ד מטעמם טועה וכדאי להם להשכיר את הדירה קלושה.
 
כמובן, העין השביעית לא לבד במשחק המכוער הזה, ולגבי ישראל היום, אכן צריך להתייחס לעמדות המובעות שם כתואמות את זו של אדלסון ולכן פעמים רבות (לא תמיד) את אלו של נתניהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אחד ביום בפרק ראשון של היסטוריה אלטרנטיבית

לאחר שיקול דעת מעמיק החלטתי שהפרק  אחד ביום: מי יציל את המשטרה?  פשוט מייצג היסטוריה אלטרנטיבית. אני רק מופתע מכך שלא מזהירים את המאזינים ומ...