יום שני, 13 ביולי 2015

למה ניצול אנרגית השמש תקוע?

למעשה הבעיה עם ניצול אנרגיית השמש היא חברת החשמל שלא מאורגנת לטפל בכל כך הרבה יצרנים קטנים שמתחברת למערכת ולכן היא מעדיפה יצרנים גדולים מעטים. הוציאו כבר כמה מכסות לעניין וכולן נתפסו במהירות האור. כרגע מחכים שיחברו את כל המערכות לפני המכסה הבאה. בקיצור - צריך להפגין מול ועד עובדי חברת חשמל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

דיפלומטיה של דה-לגיטימציה - חלק ג׳

5. אין פירושו של דבר שכל אחד בישראל הוא שוחר שלום, מתון או מונחה על ידי אידיאלים אוניברסליים. ישנם קיצונים וניצים שעמדותיהם נדחות בתוקף על י...