יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

למה אני מעוצבן על האופיזיציה?

ממשלה (כל ממשלה) מעדיפה בעיקרון את הסטטוס קוו, זה הרבה יותר נוח. בשביל זה יש במדינה דמוקרטית משהו שנקרא אופוזיציה שאחד מתפקידה העיקריים הוא להציע חלופות למדיניות הממשלתית ולהוציא את הממשלה מאזור הנוחות. החלק הזה בדמוקרטיה הישראלית לא מתפקד כראוי הרבה זמן (לפחות מאז ממשלת ברק) והמצב בשנים האחרונות הפך לקטסטרופלי.
 

אני מודה שלי אין חלופות טובות יותר למצב הנוכחי (שהוא גרוע למדי), אבל אפילו מעצבן יותר, מי שאני משלם לו על מנת שיספק אותן, מעדיף לקשקש בקומקום - למעט הרשימה המשותפת, שהחלופה שלה לא נראית לי סבירה - במקום לעשות את העבודה שאני משלם לו עליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גבולות מדומיינים: הטקטיקה המוזרה של מחיקת גבולות

ביקרתי בהודו בשנת 2015 לצורך עסקים, כחלק מדרישות הבקשה לאשרת עסקים הייתי צריך לציין את המדינות הגובלות בהודו. הופתעתי לגלות שצריך לכלול גם א...