יום שישי, 2 באוקטובר 2015

למה אני כבר לא קורא את עמירה הס

אני הפסקתי לקרוא את עמירה הס אחרי הפעם שהיא דיווחה שחיילים בנגמ"ש בקרקעית ואדי ירו מלמעלה בצלם עיתונות פלסטיני שעמד על גבעה וצילם חמושים שאיימו על הצלם כי יהרגו אותו כי הוא מצלם אותם ולא את המפגינים "שוחרי השלום" (זורקי האבנים) מתחתיהם. מאז אני מודה שלא ראיתי דיווח עובדתי אחד של הגברת וגם רוב אלו שקראתי קודם לכן היו דומים ברמתם.

אני גם זוכר למה היא יצאה מהרצועה - אחרי שאנשי חמאס שניהלו לה את המשימה העיתונאית באופן רשמי הודיעו לה שהם לא יכולים לערוב יותר לביטחונה - זה מה שהיא פרסמה. איכשהו אני לא מעניק אמינות רבה מדי לדיווחים שנשלטים על ידי דיקטטורה, גם אם היא מכונה חמאס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גבולות מדומיינים: הטקטיקה המוזרה של מחיקת גבולות

ביקרתי בהודו בשנת 2015 לצורך עסקים, כחלק מדרישות הבקשה לאשרת עסקים הייתי צריך לציין את המדינות הגובלות בהודו. הופתעתי לגלות שצריך לכלול גם א...