יום חמישי, 3 בדצמבר 2015

אינדוקטרינציה פוליטית בזרם הממלכתי

אני לא מבין את הטענה כי אין אינדוקטרינציה פוליטית בזרם הממלכתי. אפילו בבית הספר שאני למדתי (כדורי) שמתגאה בפתיחותו הרבה הייתה גם הייתה. היא פשוט נקראה בשמות אחרים כי לא נעים לקרוא לה ככה. כמובן, שבמקרה הספציפי התוצאות לא יצאו משהו (האוכלוסייה מגוונת מדי), אבל קשה היה לפספס.

 אני מצטער, אבל אני מתקשה להאמין בכך שקיים בית ספר בו אין אינדוקטרינציה. זה כמובן אפשרי בתיאוריה אבל יותר סביר שמי שטוען כך פשוט לא הבחין מאותה סיבה למה מרבית חבריי לא שמו לב - היא הייתה תואמת לעמדותיו. אם יש לו קשר עם בני שכבתך שהם בעלי עמדות הפוכות - אני מציע לו לשאול אותם ולקבל הערכה יותר מושכלת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...