יום שישי, 8 בינואר 2016

תגובה להודעת בצל"ם על תחקיר עד כאן

במקום להסביר איך ארגון שמתיימר להיות ארגון לזכויות אדם שותק במשך שני עשורים על מאות הוצאות להורג ללא משפט רק בגלל המוצא האתני של המוציאים להורג - תגובת הארגון היא האשמת השליח. אם זה לא היה כל כך עצוב, זה היה מצחיק.

כל הטקסט שבצל"ם פרסם הוא התחמקות מהנקודה - מתי בפעם האחרונה בצל"ם ניצל את ההופעות באירופה על מנת למחות על המעצרים ההמוניים של הרשות הפלסטינית? מתי בפעם האחרונה טרחתם לנסות להכניס מאמר על ההתנכלות של חמאס לנוצרים האחרונים בעזה? מי שמאשים את ישראל בכיבוש אמור להאשים אותה גם במעשים הללו, אבל באופן "פלאי" כאשר מדובר בפשעים שהפלסטינים מבצעים כלפי בני עמם ההתעלמות מהם חשובה אפילו מזכויות האדם - בושה.
 
אני מודע לכך שבצל"ם מוציאים גינויים (לא רבים יחסית) בנושא בתור כסת"ח - הם טורחים להצניע אותם היטב - הם מופיעים באתר אבל לעולם לא מתפרסמים מעבר לכך. בכך בצל"ם יוצרים רושם מטעה שמדובר בתופעה שולית שלא ראויה לדיון רציני וכל הרג של מבוקש חשוב יותר -הרי הם צועקים עליו מעל כל במה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...