יום שבת, 8 ביולי 2017

עתירתי לבג"צ

כן, הגשתי עתירה נגד המאגר הביומטרי. אני דווקא מעריך את סיכויי העתירה כטובים למדי. ההערכה שלי היא שבג"צ יכפה על הממשלה להגיע לפשרה שתאפשר לי להישאר מחוץ לו. מכיוון שאני בטוח שהמאגר ייפרץ תוך שנים בודדות אזי הדחייה הזאת תוביל לפירוקו לבסוף.

בוודאי שצריך להחליף את תעודת הזהות לחכמה, אין שום תועלת במאגר שניתן לשנות אותו בקלות. רק מקלים על המניאקים ולא עוזרים לאיש. ניתן לשנות את המאגר ולכן הוא לא יעזור במקרה של זיוף תעודת זהות.
 
למען הסר ספק, אני נגד מאגר, אבל בעד תעודת זהות ביומטרית וזאת גם מגמת העתירה. הרעיון במקרה כזה הוא שתעודת הזהות עצמה נושאת את פרטי הזהות, ואז אם אני מתייצב מול המזהה, הוא יכול לומר אם היא שייכת לי או לא עושים השוואה מול התעודה עצמה. המאגר דרוש עקרונית למניעת כפילות, לא לזיהוי.
 
אין ספק שההסברה שלנו לציבור קצת לקויה, אבל זה לא נובע מחוסר ניסיון אלא מהעובדה ש-HP היא מפרסם גדול.
 
אם יש למישהו רעיונות איך לחדד את ההבדל אשמח לשמוע. אני ממש גרוע בנושא הסברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...