יום שישי, 25 במאי 2018

מר"צ ותחבורה ציבורית בשבת

כרגיל אצל מר"צ יש התעלמות מפרט שולי - מי ינהג? כל עוד אין פתרון לבעיה (ונראה שמר"צ לא להוטים לאמץ את הפתרון האסטוני - דחיקת המיעוט הרוסי לעבודה הזאת ע"י חסימת כל השאר) כל ההצהרות הנרגשות להרחבת השירות הן בבל"ת. בעיית הנהגים היא חמורה מאוד וגם היום היא הגורם המגביל ביותר את הרחבת התחבורה הציבורית אבל זנדברג מדמה את שלושת הקופים בנושא.
 
בתחבורה הציבורית חסרים 20% מהנהגים הדרושים והאחוז אמור להעלות (בשל יציאה לפנסיה) ל-33% תוך חמש שנים. הצעה להרחיב את השירות בלי להציע פתרון לבעיה הזאת היא עבודה בעיניים.
 
בהתחשב בדרישות הגיל ההצעה להכריז על התחבורה הציבורית כעבודה מועדפת לא ממש עובדת. הנקודה איננה מה ניתן ומה לא ניתן לעשות אלא העובדה שהתגובה היחידה היא של זנדברג אי פעם בנושא הזה הייתה תקיפה של דב חנין שהוא מפריע לה כשהוא מזכיר אותו. קודם כל שתציע הצעה איך שומרים על הקיים לפני שהיא מפליגה בהצעות אחרות. עד אז, צריך להתייחס לכל ההצעות שלה בנושא תחבורה ציבורית כעבודה בעיניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...