יום שישי, 1 במרץ 2019

האם השמאל באמת רוצה לנצח?

 

השאלה הזאת מתעוררת בעקבות המצב המשונה במערכת הבחירות. השמאל לא מציג תוכנית בשום נושא כמעט, חוזר על נתונים שתוקפם פג לפני שני עשורים, מתחזה למרכז, שוקע לפוליטיקת זהויות המתנגדת לו, לא מצליח להביע שום דבר פרט לבוז לקולות הצפים, מפיץ שנאה לאחר גם כשהוא תומך פוטנציאלי ועושה כל מאמץ לשכנע שהוא מסתמך על מדינת עומק.
 
בתור מי שלא נמנה בדיוק על מעריצי הממשלה הנוכחית, קשה לי להבין את ההתנהגות הזאת. לאחר עשור של נתניהו סיכויי השמאל לזכות בבחירות היו אמורים להיות טובים למדי, אבל הוא עושה ככל יכולתו לחרב אותם.
 
השאלה היא לכן האם הדבר מכוון או לא? אני לא נוטה לתאוריות קונספירציה כך שלצערי מדובר כנראה באיוולת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נדמה לי שביידן השתגע, האם למישהו יש הסבר הגיוני יותר?

אני מודה שזאת הפעם הראשונה שאני פשוט לא מצליח להבין את ממשל ביידן. הרחבה דרסטית של המלחמה, שזאת התוצאה (שהייתה צפויה) של מניעת חימוש מישראל ...