יום חמישי, 11 ביוני 2020

השמץ כפי יכולתך כלפי הדתיים

 

מי שעוקב אחרי מספיק זמן בפייסבוק כנראה שם לב שאני מחזיק בכמות לא מבוטלת של דעות מאוד בלתי מקובלות (כמה אנשים אתם מכירים שתומכים בממשלה עולמית?). דבר הגורם לעתים קרובות לבלבלת אצל אנשים המניחים בטעות שאני מתאים לאיזו קופסה מוכרת.

עם זאת, מתברר כי יש דעה אחת, פחות חריגה גם בציבור החילוני, הגורמת לתגובות הקשות ביותר - אני לא מאמין בהשמץ כפי יכולתך כלפי הדתיים ואפילו, רחמנא לצלן, החרדים. בכל פעם שאני משמיע את הדעה הזאת בדף פופולרי מספיק, מתפתח מרוץ העלבות פרוע כלפיי שמסתיים לרוב בחסימתי. התופעה הזאת מצביעה לטעמי על חוסר ביטחון עמוק של חלק מהציבור החילוני בארץ. מה לעשות עם זה? לי אין מושג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

האו״ם איננו נייטרלי

בכל פעם שאני נתקל במשהו פוגע, אותה שאלה עולה לי לראש: האם זה היה בכוונה? התשובה היא בדרך כלל "זה מורכב". לצערי, הדוח של האו"ם...