יום שבת, 13 ביוני 2020

אבסורד הרב קו

באופן אבסורדי לחלוטין משרד התחבורה והבטיחות בדרכים דורש ממני לקנות סלולרי יקר בשביל לטעון רב קו או אפילו לברר את הערך הצבור שיש לי. במקום לאפשר, כמו כל גוף נורמלי, להקיש את מספרי הזיהוי שלי ושל הכרטיס או להעלות צילום שלו, אני צריך לקנות סלולר עם nfc, לקנות קורא כרטיסי בטכנולוגיה לא רלוונטית או להגיע פיזית למקום נוסף. אני פניתי לפני כשנתיים בנושא, למותר לציין שלא קיבלתי תשובה רצינית (אנחנו צריכים לרשום על הכרטיס, לחנויות אפשר להגיע עם הכסף כבר באתר, אבל לא לאוטובוס... הגיון צרוף). בעברית פשוטה, משרד התחבורה מתעדף את העשירים על פני העניים והמצב אגב לא ישתנה גם אחרי המעבר לתשלום בסלולר שמתעכב, בלי שום הגיון שהוא כבר שלושה חודשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

האו״ם איננו נייטרלי

בכל פעם שאני נתקל במשהו פוגע, אותה שאלה עולה לי לראש: האם זה היה בכוונה? התשובה היא בדרך כלל "זה מורכב". לצערי, הדוח של האו"ם...