יום שבת, 11 ביולי 2020

מי אחראי לתוצאות?

עם כל הכבוד לממשלה, מי שאחראי, הן לכישלונות והן להצלחות זה העם. הדבר בולט באופן קיצוני במשבר הקורונה שמדגיש מאוד את חשיבות האופי הלאומי. הצורך האובססיבי להתעסק בממשלה (או בכלל בפוליטיקאים) הוא מגוחך.

רוצים לבקר את צעדי הממשלה? סבבה, אבל כל ההשוואות הללו לא תורמות דבר. אי אפשר לשנות את אחוז המבוגרים בישראל ויש לסעיף הזה יותר השפעה על התוצאות מכל מה שהממשלה יכולה לעשות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מדוע הפסד פוליטי קובע יותר מניצחון בשדה הקרב

מזכר ההבנות עם ארה״ב הוא הסיבה לכך שאיראן ניצחה במלחמה, ללא קשר למה שהממשל האמריקאי מנסה לטעון. כאשר צד אחד, ובמיוחד מעצמה גדולה, נכנע – הצד...