יום חמישי, 7 בינואר 2021

אירועי הלילה בארה"ב

אני לא יודע מדוע אנשים חושבים שיש לי משהו מעניין להגיד על אירועי הלילה בארה"ב.

 לא הערכתי במיוחד את דולנד טראמפ גם קודם ולכן גם לא התאכזבתי מחוסר יכולתו לשלוט במפגינים ברמה שציפה (סטייל מנחם בגין ז"ל בהפגנה על הסכם השילומים). למרבה הצער, אפילו אם נניח כי הטענות שלו נכונות, הגישה שלו מטומטמת ובעיקר נרקיסטיסטית. אבל כצפוי רבים מאלו שצורחים עכשיו "פשיסט" תמכו בקודמו ברק "המשיח" אובמה שהיה ועודנו נרקיסטיט עוד יותר וגם השכל שלו לא בדיוק מלהיב אם לנקוט בלשון המעטה.
 
לי אין ציפיות חיוביות, אני זוכר את נשיאי ארה"ב מאז קלינטון וכל אחד מהם היה גרוע מקודמו, אני מתקשה לראות את ביידן שובר את המגמה העגומה הזאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...