יום שבת, 9 בינואר 2021

אני אסף ואני חובב תאוריות קונספירציה

צר לי לאכזב כמה מהקוראים אבל אני אוהב לשמוע תאוריות קונספירציה אבל לא מאמין בהן. מהבחינה הזאת 2020 הייתה שנה מצוינת עם ריבוי תאוריות חדשות והרבה מאוד וארציות של תאוריות ישנות.

דווקא חוסר האמון שלי בקונספרציות (צר לי, אינשטיין צדק והטיפשות האנושית היא הדבר היחיד שהוא אינסופי) מאפשר לי להתייחס אליהן כהיסטוריה חלופית - תחום ספרות אהוב עלי במיוחד.

מה שמצחיק במיוחד הם אנשים שמסוגלים להאמין באמונה שלמה בוארציה אחת (למשל, השב"כ המציא את ניסיון הפריצה לבית ראש הממשלה) בעודם מזועזעים מוארציה אחרת של אותה תאוריה (אנטיפה הם האחראים לפריצה לבניין הקונגרס).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישראלים לא יודעים את המצב בעזה

זאת אמנם טענה נכונה אבל במובן מסוים תמוהה. נכון שאנשים כמוני, שצפה היום בכמעט 20 דקות על המתרחש בעזה (ממגוון מקורות) נדירים אבל זה לא נובע מ...